Salı, Nisan 16, 2024

Tarihi Millet Hamamı’nda Güzel Gelişme

- REKLAM -
Diğer Haberler

Adapazarı Belediyesi Eylül ayı meclis toplantısında konuşan Başkan Mutlu Işıksu, “Bu şehir, her şeyin en güzelini hak ediyor. En güzeli için hep birlikte gayretliyiz ve daha güzel günlere birlikte yürüyoruz. Sözlerimizi birer birer tutuyor ve projelerimizi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.” dedi.

Adapazarı Meclisi Toplandı

Adapazarı Belediyesi Eylül ayı olağan meclis toplantısı, Başkan Mutlu Işıksu başkanlığında, meclis üyelerinin katılımıyla Orhangazi Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Gündem dışı konuşma yapan Başkan Mutlu Işıksu, projelerden bahsetti ve gelinen son aşamaları ayrıntılarıyla paylaştı.

Projeler Hayata Geçiyor

Adapazarı’nın değerine değer katmaya devam ettiklerini vurgulayan Başkan Işıksu, “Mahallemi Güzelleştiriyorum ve asfalt çalışmalarımız, hayata geçen projelerimiz, sosyal tesislerimiz, millet evlerimiz, parklar ve spor sahalarımız… hülasa her alanda Adapazarı’mızın değerine değer katmaya devam ediyoruz. Dernekkırı Millet Evi, Taşkısığı Millet Evi, Karaman Çocuk Hakları Sokağı, Hızırtepe Çocuk Hakları Bahçesi, 15 Temmuz Camili Çocuk Hakları Adası, Yeşilbayraktar Kreş ve Gündüz Bakımevi, Taşkısığı Sosyal Tesisleri, Alandüzü Sosyal Tesisleri, Acıelmalık Sosyal Tesisleri, Çamyolu Sosyal Tesisleri, Çağlayan Sosyal Tesisleri, 10 Adet Muhtarlık Binası, 52 Adet Çocuk Parkı, 35 Adet Spor Parkı, 34 Adet Spor Sahası (Futbol-Basketbol-Voleybol) ve Mahallemi Güzelleştiriyorum projemizle 251 sokak ve caddede çalışmalarımızı hamdolsun tamamladık. Bu projeler, faaliyete geçen ve açılışını yapacağımız projelerimizdi. Hamdolsun hızla devam eden açılışını heyecanla beklediğimiz 3 projemiz var. Bunlar ise; ADA Pazar Güneşler Yerleşkesi, Meserret Bahçe, Adapazarı Ticaret Müzesi Allah nasip ederse bu 3 projemizin açılışında da sizlerle beraber olacağız.” diye konuştu.

Tarihi Millet Hamamı’nda Güzel Gelişme

Tarihi Millet Hamamı’ndan da konuşmasında bahseden Başkan Işıksu, “Geçtiğimiz hafta Valimiz Çetin Oktay Kaldırım ile birlikte, Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürümüz Gökhan Yazgı’yı Tarihi Millet Hamamı’mızda misafir ettik. İl Kültür Müdürümüz Süleyman Acar da bizimleydi. İnşaallah çok nitelikli, çok güzel bir çalışmayı Bakanlığımızın desteğiyle hayata geçiriyoruz. Valimize de ayrıca teşekkür ediyorum. Adapazarı’mızın kültür mirasına sahip çıkmak için gayretle çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.

Mahallemi Güzelleştiriyorum ve Asfalt Çalışmaları Devam Ediyor

Mahallemi Güzelleştiriyorum ve asfalt çalışmalarında gelinen son durumu paylaşan Başkan Işıksu, “2022 yılında 17 mahallemizde (Tekeler, Yağcılar, Alandüzü, Korucuk, Tuzla, Çukurahmediye, Maltepe, Ozanlar, Karaman, Dağdibi, Güneşler Merkez, Güneşler Yeni, Acıelmalık, Tepekum, Çamyolu, Taşkısığı ve Mahmudiye) asfalt çalışmamız var. Mahallemi Güzelleştiriyorum çok daha kapsamlı; altyapısı, kaldırımı, asfaltı, aydınlatması ve ağaçlandırmasıyla sokak ve caddelerimizin adeta çehresini değiştiriyoruz. 2022 yılında Mahallemi Güzelleştiriyorum Projemiz kapsamında ise 9 mahallemizde (Semerciler, Cumhuriyet, Tığcılar, Papuççular, Akıncılar, Çukurahmediye, Yenicami, Yağcılar ve Korucuk) çalışmamız var. Kırsal mahallelerimizde tarla yolları çalışmalarımız, AGDAŞ ile birlikte doğalgaz çalışmalarımızın ardından asfalt tadilat çalışmalarımız… çok gayretli bir şekilde sahadayız ve sahada olmaya devam ediyoruz.” diye konuştu.

18 Yeni Araç Geldi

Adapazarı Belediyesi olarak 18 araç satın aldıklarını belirten Başkan Mutlu Işıksu, “Güzel bir haber vermek istiyorum. Temizlik İşleri Müdürlüğümüze 16 adet, Fen İşleri Müdürlüğümüze 2 adet olmak üzere toplam 18 adet sıfır kamyonları Belediyemiz olarak satın aldık. Araçlarımız da geldiler, son kontrollerini tamamlıyoruz. Çok yakında sahada olacaklar. Adapazarı’mıza hayırlı olmasını temenni ediyorum.” dedi.

Yeni Parklar ve Sahalarda Son Durum

2022 yılında parklar ve spor sahalarında yaptıkları çalışmaları ayrıntılarıyla paylaşan Başkan Işıksu, “18 mahallemizde (Çaltıcak, Çamyolu, Çerçiler, Demirbey, Güneşler Merkez, Karadavutlu, Karapınar, Kayrancık, Kışla, Korucuk, Tepekum, Salmanlı, Maltepe, Papuççular, Semerciler, Şeker, Yenigün ve Tuzla -Çocuk Hakları Temalı Park) 18 çocuk parkı; 9 mahallemizde (Harmantepe, Işıklar, Kavaklıorman, Nasuhlar, Ozanlar, Şeker, Taşkısığı, Tepekum, Yenigün) 9 spor parkı ve 15 mahallemizde (15 Temmuz Camili, Abalı, Aşırlar, Budaklar, Doğancılar, Evrenköy, Göktepe, Karakamış, Karaman, Kasımlar, Kömürlük, Mahmudiye, Taşkısığı, Tekeler, Tığcılar) 15 spor sahası çalışmamız var.” diye konuştu.

6 Yeni Sosyal Tesis Geliyor

Başkan Işıksu konuşmasının son bölümünde şunları kaydetti; “Taşlık, Dağdibi, Karadere, Karadavutlu, İlyaslar ve Mahmudiye olmak üzere 6 mahallemize sosyal tesis kazandırıyoruz. Hayırlı olsun inşaallah. 6 Eylül Salı günü yani yarın inşaallah ihalesini gerçekleştiriyoruz.

Ada Hayat İhalesi 7 Eylül’de

7 Eylül Çarşamba günü Ada Hayat’ın ihalesine çıkıyoruz. Ada Hayat ile şehrin kalbinde çok önemli bir çalışmaya imza atıyoruz. Yeni bir meydan, yeni bir çarşı, yeni bir Belediye Binası, yeni bir otopark, yeni bir müze ve yeni bir evlendirme dairesi. 6 proje Ada Hayat çatısı altında olacak. Hayırlı olmasını Allah’tan temenni ediyor, destek veren herkese tekrar şükranlarımı sunuyorum.

Başkan Işıksu’dan Teşekkür

Allah’ın izniyle Adapazarı’mıza verdiğimiz sözleri bir bir yerine getirmekten büyük mutluluk duyuyoruz. 32 proje diyerek yola çıktık ve hamdolsun hayata geçirmekte olduğumuz projelerle bu sayının çok daha fazla üzerindeyiz. Bunu hep birlikte başardık. Siz çok kıymetli Meclis üyelerimiz, çalışma arkadaşlarımız, muhtarlarımız… Hepinizden, hepsinden Allah razı olsun. Adapazarı’mıza hizmet yolculuğumuzda bizlere katkı sunan herkese bir kez daha çok teşekkür ediyoruz. Teşekkür demişken, Belediyemizin tanıtım alanlarında görenleriniz vardır. Bu haftadan itibaren yayımladık. Şehrimiz çok önemli yatırımlar kazanmaya devam ediyor. Daha önce de bahsetmiştim ancak tekrar tekrar hatırlatmakta fayda görüyorum. SGK Kavşağı, Millet Bahçesi, Kuzey Marmara Otoyolu, Acil Durum Hastanesi, Şehir Hastanesi ve Adliye Binası.

Devasa Yatırımlar Şehrimizde

Bu çok önemli yatırımların hepsi Adapazarı’mızda. Devasa yatırımları şehrimize kazandıran Saygıdeğer Cumhurbaşkanımıza, Genel Başkan Yardımcımıza, Milletvekillerimize, Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve Belediye Başkanlarımıza, İl ve İlçe Başkanlarımıza, teşkilatlarımızın her bir ferdine, kalbi şehrimiz için atan tüm büyüklerimize ve kıymetli hemşehrilerimize çok teşekkür ediyoruz. Bu şehir, her şeyin en güzelini hak ediyor. En güzeli için hep birlikte gayretliyiz ve daha güzel günlere birlikte yürüyoruz.”

Meclis Gündemi

Başkan Işıksu’nun konuşmasının ardından 12 maddelik meclis gündemine geçildi. Gündemin bir maddesi imar komisyonuna, bir maddesi hukuk komisyonuna, iki maddesi plan ve bütçe komisyonuna oy birliği ile havale edilirken; 8 madde ise oy birliğiyle kabul edildi.

Meclis toplantısının 2’nci oturumu, 8 Eylül 2022 Perşembe günü saat 10.00’da Orhangazi Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek.